24/7 Helderheid over uw cijfers

Het gemak van Cijferhuis Online

Zorgeloos boekhouden met Cijferhuis Online

Als kleine zelfstandige weet u als geen ander dat de boekhouding erg tijdrovend en belastend kan zijn. Maar Cijferhuis heeft daar een antwoord op, namelijk Cijferhuis Online. Met Cijferhuis Online hoeft u zelfs helemaal niet meer zelf te boeken! Dit kunnen wij voor u realiseren dankzij een aantal slimme softwarepakketten die met elkaar samenwerken. Binnenkomende en uitgaande facturen en ook uw betalingen worden automatisch verwerkt, zodat uw cijfers altijd up-to-date zijn. En wellicht het mooiste van alles is dat de kosten voor uw administratie omlaag gaan!

Hoe werkt Cijferhuis Online?

Cijferhuis Online bestaat uit een selectie softwarepakketten waarmee u uw boekhouding kunt automatiseren. Met deze software zorgt u er voor dat u minder tijd kwijt bent aan uw administratie en heeft u snel een heldere inzage in hoe uw bedrijf er financieel voor staat. Na verwerking is uw administratie direct inzichtelijk via het online platform en u heeft uw jaarstukken sneller tot uw beschikking. Bijkomend voordeel van deze automatisering is dat uw kosten voor administratie dalen. Met Cijferhuis Online bent u dus minder tijd én minder geld kwijt.

Cijferhuis Online bestaat uit:

  • De bankkoppeling met uw bank
  • Factuur herkenningssoftware
  • Facturatie module
  • Mobile Scanner app
  • Online samenwerken via ons portaal

De Bankkoppeling

Door een koppeling te realiseren met uw bankrekening kunnen wij dagelijks al uw bij- en afboekingen ophalen en verwerken in uw administratie. Dit verlaagt een aanzienlijke hoeveelheid handelingen en maakt wegboeken eenvoudiger. Overigens hoeft u zelf niet te boeken, dat doen wij voor u.

Facturatiemodule of factuur herkenningssoftware

Inkomende en uitgaande facturen mailt u simpelweg als pdf naar ons speciale e-mailadres waarna ze automatisch verwerkt kunnen worden. Om het nog eenvoudiger te maken bieden wij u ook de optie om uw uitgaande facturen met onze software te maken, waardoor ze direct in uw administratie staan.

Het dashboard

Eenmaal verwerkt komen al deze gegevens samen in uw persoonlijke Dashboard. Hier krijgt u een heldere en overzichtelijke weergave van uw administratie. U kunt individuele boekingen inzien, maar ook resultaten van verschillende periodes met elkaar vergelijken. Ook is het mogelijk om uw betalingsherinneringen en betaalbestanden van te betalen posten te maken.

Mobile Scanner App

Bonnen en declaraties kunt u scannen via een app op uw smartphone, waarna deze gelijk worden doorgestuurd naar uw administratie. Zo wordt ieder bonnetje gedigitaliseerd waardoor u ze nooit meer kwijt bent en ze voor altijd leesbaar blijven.

Wat doet Cijferhuis voor u?

De werkzaamheden van Cijferhuis richten zich er ten eerste op dat alles op een juiste manier in de boekhouding staat. Daarnaast zorgen wij voor de memoriaalboekingen, salarissen, correct afhandelen van  de diverse belastingaangiften en dossiervorming van uw stukken. En doordat wij nu minder tijd kwijt zijn aan het in voeren van uw administratie zijn wij beter in staat om uw gegevens te analyseren en u van gedegen advies te voorzien.

Prijs op maat

Doordat wij minder handmatig werk hoeven te verrichten zijn de kosten voor deze nieuwe manier van boekhouden op jaarbasis lager. Daar komt bij dat wij sneller uw jaarrekeningen kunnen samenstellen. Cijferhuis betaalt het abonnement en de kosten die gepaard gaan met de online boekhouding en laat u werken binnen de software. Op basis van uw wensen en uw boekhouding stemmen wij met u een bedrag af voor het gebruik.

Neem contact met ons op voor een vrijblijvend gesprek

Video's Cijferhuis Online

De bankkoppeling

Hoe werkt de Mobile Scanner?

Het Teleboekhouden-dasboard

Voor u geselecteerd nieuws

Fiets van de zaak eenvoudiger

De fiscale regels voor een fiets van de zaak zijn ingewikkelder en geven meer administratieve rompslomp dan de regels voor een auto van de zaak. Het kabinet wil, samen met de branche, de (lease) fiets van de zaak aantrekkelijker maken....

lees het hele artikel

Werkkostenregeling werkt

De werkkostenregeling (WKR) is het in 2011 ingevoerde systeem voor de behandeling van vergoedingen en verstrekkingen in de loonbelasting. Sinds 2015 is de WKR verplicht. Het primaire doel van de invoering van de WKR was om de administratieve lasten voor...

lees het hele artikel

Vervanging kleine ondernemersregeling BTW

Het is de bedoeling dat de huidige kleine ondernemersregeling in de BTW per 1 januari 2020 wordt vervangen door een omzetgerelateerde vrijstellingsregeling. Voor toepassing van de huidige regeling moet de ondernemer allerlei (her)berekeningen maken. De nieuwe regeling gaat uit van...

lees het hele artikel